wtorek, 27 kwietnia 2010

Tak dla życia i Krzyż

Dzisiaj minęła 50 rocznica gdy komunistyczne władze usunęły krzyż w Nowej Hucie Mogile. Z tej okazji przed Arką Pana odbyły się rocznicowe uroczystości. Dzisiaj też mija kolejna rocznica gdy polski sejm uchwalił ustawę aborcyjną.
A ja podjąłem decyzję na kogo będę głosował w nadchodzących wyborach . Mój kandydat musi się jasno określić w dwóch sprawach: po pierwsze, że jest za życiem od poczęcia do naturalnej śmierci i po drugie obiecać wyborcom, że jak zostanie prezydentem to obwoła Chrystusa Królem Polski, a przed Pałacem Prezydenckim ustawi Świetlisty Krzyż Pojednań w miejscu obecnego pomnika księcia Józefa Poniatowskiego.

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Obawiam się,że nie doczekasz się takich obietnic,a więc nie będziesz głosował?Obok tego krzyża jest szkoła podstawowa,do której chodziłam,a obok z tyłu krzyża wybudowano kościół.Pozdrawiam.Patka

patka pisze...

Na stronie internetowej:www.nhreportaze.cba.pl są zdjęcia z tej uroczystości,a na 3 zdjęciu od końca widać "KAWAŁEK" tej szkły,i kościół.Wtedy,jak chodziłam do tej szkoły,to był tylko krzyż.Kościół powstał niedawno.Patka

Patka pisze...

Na stronie www.nhreportaze.cba.pl są zdjęcia z tej uroczystości.Na trzecim zdjęciu od końca widać "KAWAŁEK SZKOŁY" i kościół.W tych latach,kiedy uczęszczałam do szkoły był tylko krzyż.

Jerzy pisze...

Patko dziękuję za link do pięknych zdjęć z Nowej Huty.