wtorek, 17 listopada 2009

Co z puzzlami?

Pisz książkę,
załóż stronę www
wydaj folder
wielojęzyczny
o pomniku,
jak chcesz
to wydaj puzzle
ale prywatnie.
Gdybyś od początku chciał wydać tylko puzzle, nie łącząc ich ze Świetlistym Krzyżem, sprawa by pewno przeszła. Tyle dobrych rad usłyszałem wczoraj wieczorem pod pomnikiem.
Co zrobię?
Nie wiem?
Poszedłem jak co dzień o świcie pomodlić się pod pomnik, między innymi za dających mi te rady i smutny jak On zrobiłem te oto dwa zdjęcia powyżej.
A gdy wróciłem wszedłem na stronę www parafii i skopiowałem do blogu wszystko co dotyczy naszej parafialnej dzwonnicy. Ta widoczna na poniższym zdjęciu jest na jeden dzwon. Ale mają być trzy dzwony, przy czym najmniejszy z nich ma ważyć 150 kg (to tyle co mój dzwon Pojednanie), a największy o nazwie Józef ważyć będzie 500 kg.
Zachęcam szczególnie parafian, ale i nie tylko, by dołożyli się do budowy naszej dzwonnicy, a sprawę Świetlistego Krzyża wieńczącego dzwonnicę pozostawiam Temu, od którego wszystko zależy.



Drogim Parafianom, przedstawiam projekt, być może naszej, kolejnej inwestycji - Dzwonnicy. Został on wstępnie pozytywnie zaopiniowany przez Kurię Archidiecezjalną. Zanim rozpoczniemy jego realizację – musimy zgromadzić środki, aby zapewnić ciągłość robót. Dlatego w kościołach i na kolędzie będzie można nabyć blankiet wpłaty na konto parafialne z dopiskiem „dzwonnica”. Akceptacja Parafian i moja wiara w ich ogromne serca pozwala mieć nadzieję, że uzbieramy potrzebną kwotę. ks. Andrzej Strugarek proboszcz

JEŚLI POPIERASZ POMYSŁ Parafialne konto: 66105015331000002201422272

Z Dopiskiem "Dzwonnica"

Brak komentarzy: