wtorek, 21 lipca 2009

Najlepsza wersja samego siebie.

„...kto pełni wolę Ojca mojego, który jest w niebie, ten Mi jest bratem...( Mt. 12, 50)


To dla mnie wielka nadzieja, że i moje życie może być poddane woli Ojca, że i do mnie mogą odnosić się słowa dzisiejszej Ewangelii, że i ja mogę być nazwany bratem Jezusa.
Jak widać więzy ducha mogą być silniejsze od więzów krwi. To one są zdolne połączyć ludzi nieznanych sobie, którym przyświeca ten sam cel - dążenie do nieba, do zbawienia.
Ks. Marek Dziewiecki określił świętość jako najpiękniejszą zwyczajność, jako naśladowanie Jezusa w Jego mądrości i dobroci. Do takiego właśnie życia zaprasza mnie nasz Pan, zaprasza do tego, bym mógł się stać najlepszą wersją siebie samego, czyli taką istotą ludzką, jaką wymarzył sobie dobry Bóg. Co oznacza wypełnianie Jego woli - to zgoda na to, by Pan upodabniał mnie do siebie i bym osiągnął pełnię swojego życia i tego co On dla mnie przygotował.

Panie Jezu! Ty pragniesz nazwać mnie Swoim bratem. Ty pragniesz, bym wypełnił wolę Ojca i stał się najlepszą wersją siebie. Proszę Cię, uzdolnij mnie do tego i przyjdź do mnie z tymi darami, których potrzebuję, by mogło sie to we mnie dokonać.

Amen!

Brak komentarzy: